4 maj 2013

39. Koniec zrzędzenia, czas wrócić do blogowania, oraz co ja mam zrobić ze swoim kolorem włosów :(

Po przerwie trwającej prawie 2 miesiące człowiek naprawde nie wie jak ma zacząć notkę... Obraziłam się ostatnio na cały świat. Celem tego bloga było śledzenie włosowych postępów, których po 8 miesiącach jest zupełnie brak. Podłamana tym faktem, otoczona zewsząd zdjęciami Waszych pięknych włosów musiałam się na trochę wyłączyć i zresetować. Muszę zaakceptować fakt, że osiągnięcie mojego celu będzie mnie kosztowało dużo więcej cierpliwości i pracy...

Najbardziej w moich włosach irytuje mnie nieustające zwiększone wypadanie, brak objętości, problem z kolorem i wieczne niedociążenie/przeciążenie. Jeśli chodzi o wypadanie pomaga kozieradka. Nie jest ona jednak ideałem. Ciągle mam wrażenie nieświeżych włosów u nasady. Do tego małe włoski sterczą jakby trzasnął w nie piorun.  Myślę, że następna notka będzie podsumowaniem moich dwóch miesięcy z kozieradką na twarzy i skalpie.
Kolor jest w każdym miejscu głowy inny. Od połowy włosy mam chemicznie czarne. Wyżej nieco jaśniejsze. Przy głowie 4 cm jasnego brązu mego naturalnego. Przy twarzy zupełnie rude. I kompletnie nie wiem co z nimi zrobić. Pod koniec marca kładłam hennę. Trzymałam ją na głowie 5-6 godzin. Po spłukaniu i dojrzewaniu koloru włosy były niemal identyczne jak przed henną. A robiłam wszystko tak jak zawsze zaczynając od solidnego oczyszczania :/ 1 czerwca idę na wesele i kompletnie nie wiem co z moim kolorem :(  Co z tego że włosy mam lśniące i gładziutkie jak ten kolor wszystko psuje. I chodzę dodziennie w koczku ślimaczku bo niby co innego można zrobić z kolorowymi włosami...
Kolejny mój problem nie do przejścia to wiecznie niedociążone lub przeciążone końce. Albo latają we wszystkie strony jak sianko, albo się strączkują. Nie jestem w stanie wypośrodkować.

Przerwa mi nie pomogła. Nie jestem w stanie już wyłączyć myślenia o poprawie stanu włosów. Nie umiem być prawie włosomaniaczką lub trochę włosomaniaczką. Ja muszę na pełnej linii...

Robię przynajmniej postępy w innych dziedzinach... Wracając po dłuższej przerwie do blogowania o pracy nad sobą chyba warto postawić sobie kilka celów na najbliższy miesiąc :)
-> przygotować się na KaszebeRunde
-> pierwszy raz w życiu zrobić całą 6 Weidera. Dziś zaczęłam ją po raz kolejny. Przypomniałam sobie dlaczego nigdy jej nie przerobiłam ;P Zawsze w drugim tygodniu stwierdzałam, że lubię swoje oponki i już nie chcę mieć płaskiego brzucha ;)
-> koniec wykrętów! raz w tygodniu siłownia, raz basen i jedne zajęcia typu zumba lub płaski brzuch lub super talia. Spining już nie ma sensu bo mam go na codzień ;P Koniec wykręcania się pracą.
-> zaliczać, zaliczać i jeszcze raz zaliczać szkołę, bo nie jest dobrze :/
-> powrót do olejowania
-> walka z cerą

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...