27 gru 2012

23. Nowości

Nareszcie jest po Świętach i po całej tej bieganinie. Myślałam, że nie dożyję już tego dnia z kawusią, laptopikiem i nogami do góry :) Zaczynamy cykl leniwych notek i podsumowań grudniowych oraz pierwszych recenzji. Ale na początek coś co lubię najbardziej! Nowości jakie się u mnie pojawiły :P
Mikołaj przyniósł mi wiele ciekawych rzeczy, takich potrzebnych i takich po prostu ładnych. Trochę także "powłosomaniaczył" i tą właśnie częścią się chwalę :D


Tata jak tylko zobaczył na półkach pierwsze olejki Alterry od miesięcy to spakował mi pod choinkę wersję migdał i papaja. Oczywiście już zdążyłam sobie wypróbować :D

No i przyjechała moja przyjaciółka. Tradycyjnie się sponiewierałam w pierwszy dzień Świąt "Czarnym Kotem" o smaku toffi. Na szczęście doniosłam do domu prezenty :) Już od kilku miesięcy chodziła za mną jakaś rosyjska maska. Dostałam maskę drożdżową i jestem przeszczęśliwa! A jakby tego było mało dostałam jeszcze masę odlewek z jej pięknych zbiorów :) Oto i one:

1. Shikaikai:  http://www.khadi.pl/odzywka-ziolowa-do-wlosow-shikakai
2. Sesa
3. Alverde paczula i czarna porzeczka
4. Khadi stymulujący wzrost włosów: http://www.khadi.pl/olejek-stymulujacy-wzrost-wlosów
5. Khadi Olejek Amla Bhringaraj: http://www.khadi.pl/olejek-amla-bringaraj
6. Khadi olejek do twarzy i ciała z hibiskusem: http://www.khadi.pl/olejek-do-masazu-aromaterapia-hibiskus

Prawda, że genialne prezenty? xD

Sama sobie zrobiłam maluteńkie zakupy w grudniu. Głównie dlatego, że nie miałam kiedy latać po mieście. Denko jest 3 razy większe niż to co przybyło. Ale o tym następnym razem teraz moje zakupy:


Wizyta w sklepie fryzjerskim: nowa maska arganowa oraz 2 ampułki placenty, które zamierzam z czymś wymieszać i wcierać.
Zamówienie z Marizy: genialna pryzma rozświetlająca do makijażu. Rano po imprezie nadal jest na twarzy nie rozmazana i nie zapycha porów. Oraz krem z wiesiołkiem, który czeka sobie aż wydenkuje kilka przeciętniaków.

Ps. W te święta nauczyłam się robić takie oto choinki ;P





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...