13 sty 2013

27. Jantar i ja

Dzisiaj słów kilka o ulubionej wcierce włosomaniaczek. Moja wczoraj dobiła dna. Mam jednak co do niej bardzo mieszane uczucia... O moim problemie z wypadaniem pisałam tu przy okazji recenzji kuracji Joanna Rzepa.
Pominę składy, zapachy, opakowania, bo o tym było już milion razy. Skupię się na działaniu.
W ciągu pierwszych 3 tygodniu kuracji byłam pełna zachwytu. Włosy z każdym dniem wypadały mniej, skalp nie swędział i włosy przetłuszczały się tak jak zwykle bez żadnej wcierki. (Joanna Rzepa strasznie przyspieszała mi przetłuszczanie.) Włosy rosły w oczach a podczas masażu skalpu babyhair kują w palce. Następnie zrobiłam zalecaną tygodniową przerwę. W międzyczasie planowałam po wypłacie zakupić conajmniej 3 buteleczki na allegro póki Jantar jest jeszcze do zamówienia. Jak wszyscy wiemy na stronie Farmony widnieje już od jakiegoś czasu "do wyczerpania zapasów". Zaczęły się kolejne tygodnie wcierania a wraz z nimi mega stres. Nowa praca, bardzo stresująca i odpowiedzialna, w której muszę się nauczyć w miesiąc praktycznie wszystkiego od podstaw :/ Nieprzespane noce, teraz praca na 12 godzinne zmiany. I znowu wszędzie walają się włosy. Zbieram je zewsząd. Także zastanawiam się nad Jantarem. Działa, nie działa...? Pewnie kupię jeszcze raz, dam drugą szansę i wtedy jednoznacznie się wypowiem.

Od dziś próbuję ampułki Placenty. Kupiłam 3x 10 ml, rozcieńczyłam do połowy wodą brzozową i będę wcierała na codzień, a w dni mycia na skalp będzie lądował Khadi. A na potem zakupiłam już Radical, który zawsze sprawdzał się u mnie świetnie. Najważniejszy cel włosowy - zahamować wypadanie i zagęścić! :(

Kuracje wewnętrzne (siemię lniane + pokrzywa+ ziele skrzypu okazyjnie) spowodowały jak zwykle uciążliwe skutki uboczne. Szaleńczy porost włosów na ciele i szaleńczy porost paznokci... Nie nadążam... Jako, że mijają już prawie 3 miesiące planuję małe zmiany w tym temacie. Postawię na CP oraz spróbuję wrócić do drożdży, tym razem starannie je zabijając!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...