19 paź 2012

4. Tydzień z pielęgnacji

Tydzień pielęgnacji. Mało czasu było i wyszło tak o:

12.10.12- Olejowanie :) Olejek do masażu z Krudivat na całą noc. Skrzyp, pokrzywa i drożdże
13.10.12 - Mycie (Barwa tataro-chmielowa) odżywka kokosowa d/s, odżywka Joanna Naturia pokrzywa i zielona herbata b/s. serum na końcówki, woda brzozowa w skalp
14.10.12 - Skrzyp, pokrzywa, drożdże
15.10.12- Skrzyp, pokrzywa, drożdże, włosy rano popsikane odżywką w sprayu Isany (ta z olejkiem arganowym i masłem Shea
16.10.12- przed snem przejechałam po włosach łapkami z olejkiem arachidowym, skrzyp, pokrzywa, drożdże
17.10.12 - O1- odżywka aloesowa, mycie Babydream, maska Biovax na 40 minut pod czepek, odżywka Joanna Naturia pokrzywa i zielona herbata b/s, serum biovax A+E na koncowki, woda brzozowa w skalp,skrzyp, pokrzywa i odstawienie drożdży. Zaczeły się ekscesy żołądkowe. Zaczęłam czytać gdzie popełniłam błąd. Zalewałam drożdże wrzątkiem nie zaparzając ich. Za szybko wypijałam pewnie :/ Na pewno wrócę do drożdży jak się uspokoi. Piłam od 30 września i już po tych kilku tygodniach zauważyłam baby hair i znaczny przyrost długości. Nie mierzyłam, jakoś nigdy mi się nie chcę, ale po prostu czułam to myjąc, czy robiąc kucyka, że są dłuższe.
18.10.12- skrzyp, pokrzywa, leczę ekscesy żolądkowe. Spsikałam końcę Isaną
19.10.12 - w planach Vatika :) skrzyp, pokrzywa, nadal kamień w żołądku. Postanowiłam przejść 3 miesiące kuracji siemieniem lnianym. Po tym czasie wracamy do drożdży.

Włosy zaczynają się odwdzięczać za pielęgnacje. Są lśniące i pełne życia. Wypadają zdecydowanie mniej niż jeszcze przed miesiącem. Zdecydowanie muszę powalczyć o ich gęstość bo jest ich bardzo mało :( I te odrosty... Ale na dniach przyjdą paczki xD

Jak znajdę czas to zrobię wreszcie zdjęcia i dla motywacji powklejam co robiłam przez te lata swoim biednym włosom ;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...