1 lut 2013

29. Jednorazowy skok w bok. Venita Henna Color czarna czekolada

Pisałam już jakiś czas temu o tym zakupie. Na włosach wylądowała dopiero dzisiaj. I jak można wywnioskować z tytułu będzie to tylko jednorazowy wyskok. Przysięgam, że będę już wierna hennie Khadi do końca swoich dni :)


Oczywiście ja jak to ja, nie doczytałam się w drogerii, że nie otrzymuję w tej oto saszetce prawdziwej henny tylko "ziołową odżywkę koloryzującą z naturalnej henny". Może tknęłoby mnie, żeby poczukać INCI. Niemalże przez lupę wyczytałam, że nie ma nawet śladu Lawsonia Inermis (Henna), a poza Indigofera Tinctoria (Indigo) znajdę talk, HC Blue No.2, HC Yellow No.4 oraz 2 a także złożone fenole i aminy których nazw nawet mi się nie chce przepisywać. Dla porównania Khadi czarna zawiera jedynie: Indigofera Tinctoria (Indigo), Lawsonia Inermis (Henna), Emblica Officinalis (Amla). Ale czego ja się spodziewałam za 3,90 zł....

Następną głupią sprawą jest opakowanie... Jak widać papier, który na mojej stancji w podpiwniczeniu spowodował takie oto grudy:


Zapach jest typowo ziołowy, mniej intensywny niż np. Khadi. Samo nakładanie, zmywanie czy konsystencja... nie widzę żadnej różnicy. Efekt ciężko mi ocenić. Po pierwsze jak przejrzałam skład, to trzymałam na włosach jedynie "ustawową" podaną na opakowaniu godzinę. Hennę trzymam zazwyczaj od 3 do 4 godzin. Odrosty przebijają prawie tak samo jak przed farbowaniem. Włosy nie sa przesuszone, nawet ładnie błyszczą... Ale może po prostu już tak mają? Może kolor się troche rozwinie? Nie wiem napiszę za dwa dni przy okazji włosowej aktualizacji. Póki co włosy sprzed paru minut, jeszcze nie czesane, bo spodnia warstwa schnie ostatnio godzinami...


Więcej nie romansuję... Zamawiam Khadi...


3 komentarze:

  1. Nie wiem, czy się orientujesz, ale w Olsztynie na ulicy Mazurskiej jest sklep zielarski w którym maja dostepna henne Khadi za 29 zł :) Nie mam niestety rozeznania co do wyboru odcieni ponieważ sama uzywam henny czerwonej.

    Pozdrawiam, olsztyńska włosomaniaczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super! wybierałam się zaopatrzyć w ziółka różniaste to i za Khadi popatrzę :)

      Usuń
  2. czyli rozumiem ze kolor wyszedl ci bardziej ciemny braz niz czarny?
    wlasnie sie zastanawiam nad pofarbowaniem sobie wlosow tym kolorem i zastanawiam sie co otrzymam na glowie ;-)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...