21 lut 2013

33. Z życia włosów + zakupy

Mało ostatnio tego czasu i na pisanie i na pielęgnowanie. Zresztą zapał przemija, nie wkładam w to serca ostatnio. Wszystko przez to, że włosy ostatnio ciągle są przyklapnięte i pozbawione objętości. Ciągle noszę kitka albo koczka ślimaczka. Kolor się wypłukał, od 3 tygodni nie mogę się wybrać do zielarskiego po Khadi. Do tego basen zaburza systematyczne mycia, praca systematyczne olejowanie i siedzenie z maskami. Czas się poprawić, zmobilizować na nowo...

6.02.13 - peeling cukrowy na odżywce aloesowej, mycie babydream, maska drożdżowa Agafii na pół godziny pod folie, spray malinowy marion
9.02.13 - babydream, maska arganowa na 3 minuty, spray marion
11.02.13- odżywka aloesowa, barwa lniana. alterra granat aloes 10 minut, spray marion
14.02.13- barwa lniana, maska arganowa na 3 minuty, spray mariom
17.02.13 - mycie alterra biotyna kofeina, biovax jedwab i kreatyna na 3 minuty, marion spray
19.02.13 - vatika na 4 godziny, mycie barwa lniana, odzywka aloesowa, spray marion
21.02.13- mycie Green Pharmacy z dziegdzieciem brzozowym, odżywka Iniecto kokosowa na 3 minuty, spray marion


Poszłam wczoraj na zakupy bo Barwa lniana dobiła dna, podobnie jak płyn do higieny intymnej. Pani w drogerii akurat była po dostawie. Pełno perełek. Na szczęście udało mi się nie kupić kolejnych masek i odżywek i kupić tylko to, co jeszcze nie zalega na półkach w nadmiarze. Nadmiar nie jest dobry... Kupiłam:


1. Jantara - bo jak tu nie kupić jak tak ciężko dostępny stacjonarnie, stoi sobie na półce i się uśmiecha... Mimo, że jestem dopiero w połowie Radicala i planowałam spróbowac kuracji kozieradką...
2. Barwa tataro- chmielowa - bo któraś Barwa to moje must have 
3. Pianka do higieny intymnej Green Pharmacy - bo ciekawa jestem jak to jest w piance ;P
3. Szampon Green Pharmacy z dziegdzieciem brzozowym i cynkiem. Nad tym zakupem myślałam długo. Czytałam i czytałam składy, a szamponów z Green Pharmacy Pani miała z 8 różnych rodzajów. Co budziło takie wątpliwości? Pytam się po jakiego grzyba ten Dimethicone w składzie? Jednak po długim namyśle liczę na to, że mi nie zaszkodzi. W końcu jest daleko w składzie za ekstraktami. Za brzozą, eukaliptusem, rozmarynem, henną... Więc się skusiłam...



2 komentarze:

  1. Miałam szampon green pharmacy nie wymęczyłam do końca strasznie śmierdzi :P czuć nawet na suchych włosach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwszym użyciu stwierdzam, że śmierdzi jak chiński plastik....

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...