23 lut 2013

34. Zakupoholizm

Co zrobić z bardzo kiepsko rozpoczętą sobotą? Gdy dzięki swojemu "muszę postawić na swoim" czeka cię samotny weekend? A owszem, że wyjść na miasto. Zaczęłam od biblioteki, a w lodówce mam Carlo Rossi  więc wieczór zapowiada się zacnie :) Po bibliotece, jako że nie było nic ciekawego w lumpkach poza tłumami ludzi postanowiłam wdepnąć do zielarskiego skoro już tu jestem. W te tereny raczej się nie zapuszczam a w owym zielarskim jeszcze nie byłam. Doszły mnie słuchy w komentarzach, że mają tam Khadi. No i mają, na moje nieszczęście nie tylko hennę...Ten mały sklepik jest istną jaskinią rozpusty...


Khadi i kozieradka były w planie. Ale zawsze, po prostu zawsze musi byc coś ponad plan...Rosyjskie kosmetyki stacjonarnie i to w Olsztynie? Nie mogłam się nadziwić... Wziełam więc póki co szampon. Babydream dobija dna, męczy mnie jego pudrowy zapach, który się utrzymuje bardzo długo. Potrzeba mi było czegoś do codziennego mycia. Teraz muszę częściej myć włosy bo 3 razy na tydzień jestem na basenie... A ten szampon wygląda obiecująco mimo odstraszającej ceny jak za szampon ;P

Opis skopiowany gdzieś w otchłani internetu:

Tadycyjny Syberyjski szampon do włosów Nr 2 na propolisie brzozowym

Przeznaczony do mycia i pielęgnacji słabych, zniszczonych matowych włosów z tendencją do wypadania.

Syberyjska zielarka Agafia Jermakowa przygotowywała szampony na bazie propolisu. Babcia Agafia mówiła:

"Jeśli chcesz by włosy były długie i mocne, weź propolis z okolic lasów sosnowych, wyciąg ze świerkowej żywicy i ziół zebranych w tajdze, dodaj mydlnicy lekarskiej i myj włosy by zawsze były zdrowe”

Tradycyjny Syberyjski Szampon do włosów Nº 2 na brzozowym propolisie został stworzony według przepisu Babci Agafii. Ekstrakt z pokrzywy oraz oleje z żeń-szenia i wrzosu wspomagają regenerację włosów. Czynią ją jeszcze bardziej intensywną i efektywną. Szampon na brzozowym propolisie regeneruje zniszczone włosy i poprawia stan skóry głowy.

Składniki aktywne:
 Żywica sosny długoigielnej (Pinus Palustris Wood Tar) - odżywczo i antyoksydacyjnie;
 Wosk pszczeli (Beeswax) – chroni, odżywia i nabłyszcza;
 Pyłek kwiatowy (Pollen Extract) – wzbogaca włosy i skórę głowy w witaminy, minerały i aminokwasy;
 Wyciąg z kory brzozowej (Betula Alba Extract) nadaje włosom blask, wzmacnia cebulki włosowe, zapobiega wypadaniu;
 Olejek rozmarynowy (Rosmarinus Officinalis Leaf Oil) - pobudzające krążenie, działa antyseptycznie;
 Korzeń mydlnicy lekarskiej (Saponaria Officinalis Root Extract) - łojotok, łupież, przeciwdziała wypadaniu włosów. Zawiera pieniące się i łatwo rozpuszczalne w wodzie saponiny;
Pyłek z kwiatów brzozowych (Betula Alba Flower Pollen Extract) – regeneruje i odżywia skóre głowy;.
Miód lipowy (Mel) – odżywia, wzmacnia, wygładza, przywraca połysk.
Ekstrakt z liści pokrzywy (Urtica Dioica Extract) – pokrzywa znana jest ze swojego dobroczynnego działania na włosy. Przy wypadaniu włosów polecana jest do nacieranie skóry głowy. Wzmacnia cebulki włosowe i pobudza je do wzrostu.
Żeń-szeń (Panax Ginseng Extract) – działa regenerująco, zapobiega łysieniu i wypadaniu włosów;
Olej wrzosowy (Calluna Vulgaris Oil) – działa przeciwzapalnie i ściągająco, ujędrnia, nawilża i poprawia wygląd skóry.
Pyłek z brzozowych kwiatów (bazi) (Betula Alba Flower Tar) – poprawia ukrwienie skóry głowy, dotlenienia i odżywia cebulki włosowe.
Proteiny owsa (Avena Sativa Proteins) - łojotok
Powojnik syberyjski (Atragene sibirica) – poprawia ukrwienie skóry.

Skład (INCI):
Aqua with infusions of: Pinus Palustris Wood Tar, Beeswax, Pollen Extract, Betula Alba Extract, Rosmarinus Officinalis Leaf Oil, Saponaria Officinalis Root Extract, Betula Alba Flower Pollen Extract, Mel, Urtica Dioica Extract, Panax Ginseng Oil, Calluna Vulgaris Oil, Betula Alba Flower Tar, Magnesium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Cocamide DEA, Glycol Distearate, Lauryl Glucoside, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Hydrolyzed Wheat Proteins, Hydrolyzed Avena Sativa Proteins, Atragene Sibirica Extract, Panthenol, Citric Acid.

I już naprawdę koniec z zakupami... Już mi się nie mieści...


A w łazience drugie tyle... Część używana częściej....



3 komentarze:

  1. łooo zazdroszczę kosmetyków rosyjskich stacjonarnie! może zrobisz kiedyś wpis o swojej włosowej kolekcji kosmetyków?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja współlokatorka ma podobny szampon rosyjski i bardzo go chwali:)

    OdpowiedzUsuń
  3. na jakiej ulicy w Olsztynie jest zielarski? Pozdrawiam serdecznie i czekam na odpowiedź !

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...